Skip to main content

Hegemonia Gospodarcza Niemiec wczoraj a dziś!

portret użytkownika agent R
Leopard1_cfb_borden_2.JPG

Patrząc dziś na działania gospodarki państwa Niemieckiego poprzez struktury Unii Europejskiej możemy z pełną stanowczością stwierdzić, że IV RZESZA jest budowana praktycznie od zakończenia II Wojny Światowej i nie przy użyciu karabinów i bomb lecz z wykorzystaniem siły gospodarki poprzez korumpowanie elit słabszych państw europejskich. Okres ten zaczął się po okresie odbudowy państwa niemieckiego ze zniszczeń II Wojny Światowej.

Sygnałem rozpoczęcia budowy IV Rzeszy był symboliczny gest Willy’ego Brandta pod pomnikiem Bohaterów GETTA w Warszawie, gest ten nie został skierowany do Polaków lecz do lewackiego środowiska żydowskiego, które wykuło przemysł Holokaustu wskazując nas Polaków jako współsprawców niemieckiego ludobójstwa na ziemi polskiej.

Jest to ewidentne bezczelne oszustwo wobec naszego narodu. To nie Polacy zrobili z narodu żydowskiego cel eksterminacji lecz niemiecka polityka nadludzi (Ubermensch) aryjska rasa panów zaś pozostałe narody Niemcy określili jako podludzi (Untermensch).

Ewidentnym przykładem budowania germańskiej hegemoni jest sprzedaż produktów niemieckiego przemysłu zbrojeniowego poprzez wpływanie (korumpowanie!) struktur słabszych narodów europejskich.

Na przykładzie sprzedaży niemieckich czołgów LEOPARD 1 (masa bojowa 40 - 42 Tony) LEOPARD 2(masa bojowa 60-62 tony) do krajów gdzie użycie w/w czołgu jest nieracjonalne ze względu na strukturę geograficzną poszczególnych państw, które ten sprzęt zakupiły. Według mojej analizy zestawienie:

  • Holandia - kraj w jednej trzeciej terenu depresyjnego poprzecinany głębokimi kanałami i dużymi polderami. Zakup 468 szt LEO 1(4O ton MB); 180 szt LEO 2(60 ton MB). MB - Masa Bojowa
  • Dania - półwysep Jutlandzki poprzecinany głębokimi dolinami. Zakup 230 szt LEO1 (40 ton MB); 51 szt LEO2 (60 ton MB)
  • Norwegia -półwysep Skandynawski, teren górzysty i mocno zalesiony. Zakup 170 szt LEO1 (40 ton MB); 52 szt LEO2 (60 ton MB)
  • Szwajcaria - teren górski i wysokogórski ALPY. Zakup 380 szt LEO2 (60 ton MB)
  • Szwecja - półwysep Skandynawski podobnie jak Norwegia teren górzysty i bardzo mocno zalesiony. Zakup 280 szt LEO 2(62 tony MB)
  • Grecja - półwysep bałkański teren typowo górzysty poprzecinany głębokimi dolinami. Zakup 352 szt LEO1 (40 ton MB) 352 szt LEO2 (60 ton).
  • Włochy półwysep apeniński zakończony Alpami teren trudny dla ciężkich
    pojazdów pancernych. Zakup 920 szt LEO 1 (42 tony MB)

    Wyżej wymienione pojazdy w warunkach operacyjno - taktycznych wykazują swoją użyteczność w terenach nizinnych w niewielkim stopniu poprzecinanych rzekami.

    Wnioski: Sprzedaż produktów niemieckiej gospodarki, która jest wiodąca bardzo często podparta jest działaniem nieetycznym np branża motoryzacyjna afera spalinowa (korumpowanie zastąpiło mordowanie).

    agent R

    10 sierpnia 2017

  • 5
    Ocena: 5 (5 głosów)
    Twoja ocena: Brak