Piotrków Trybunalski Lider Cyfrowej Administracji
Piotrkowski magistrat jest liderem samorządowej cyfryzacji w Polsce!
Piotrków Trybunalski jest jednym z liderów informatyzacji w Europie Środkowo-Wschodniej…miasto zostało uhonorowane prestiżowym wyróżnieniem Euro Crest Award.
Między innymi takie informacje propagował piotrkowski magistrat chwaląc się swoimi osiągnięciami.
Jak sprawnie w tej dziedzinie działa lider Europy Środkowo-Wschodniej? Otóż w styczniu chciałem skorzystać z „cyfrowych” nowinek lidera i zarezerwować sobie termin wizyty w UM. Klik, klik, i nagle moim oczom ukazał się komunikat:
12.01.2016 r. na stronie BOM pojawił się wpis:
„Awaria systemu do internetowej rezerwacji terminu obsługi do stanowisk BOM” - co ciekawe próżno obecnie tego wpisu szukać na stronie BOM, znikające wpisy już?
Dodatkowo na moją informację o problemie otrzymałem informację:
„Biuro Obsługi Mieszkańców i Nadzoru Organizacyjnego, w związku z awarią systemu do internetowej rezerwacji terminu obsługi do stanowisk BOM informuje, że korzystanie z ww. e-usługi UM aktualnie jest niemożliwe. Trwają intensywne prace nad przywróceniem poprawności działania systemu. Za utrudnienia Przepraszamy.”
Zwracam uwagę na zwrot ”Trwają intensywne prace nad przywróceniem poprawności działania systemu.”
Co to oznacza termin "intensywne prace", ile one trwają? W przypadku europejskiego lidera ponad 5 miesięcy! (sic!) przy błahym problemie, który rozwiązać można w zaledwie kilkanaście minut! Tak, lider informatyzacji, cyfryzacji rozwiązuje błahostkę w ponad 5 miesięcy. Strach pomyśleć ile czasu zajęłoby rozwiązanie problemu trochę większego niż ten.
Cóż może warto i z tego się cieszyć, że w ogóle ktokolwiek zechciał się zająć tym problemem.
Ponad 5 miesięcy..... brawo liderze....
[Aktualizacja]
Dziś tj. 25.05.2016 na stronie miasta www.piotrkow.pl pojawił się anonimowy wpis Piotrków „Perłą Samorządu” gdzie możemy przeczytać m.in.
...Piotrków Trybunalski wygrał kategorię „Internetowa Perła Samorządu” wśród miast do 100 tys. mieszkańców. O zwycięstwie zdecydowała jakość strony internetowej oraz szeroki dostęp do internetowych usług......Dodatkowo strona umożliwia załatwienie sprawy po wcześniejszej rezerwacji kolejki...
No cóż miasto dostało nagrodę m.in. za usługę (rezerwację kolejki), która nie działała przez ponad 5 miesięcy. Czy zatem taka nagroda jest cokolwiek warta i na jakich zasadach jest przyznawana?
- Blog
- Zaloguj się lub Zarejestruj by móc dodać komentarz