Prośba o obciążenie zwrotne. Jestem - byłem? promotorem oryginalnej aktywności młodych informatyków, którzy rewolucjonizują naszą codzienność; jednocześnie sami wchodzą na wyżyny swego zawodowego rozwoju. Mowa o słynnych A-pkach – aplikacjach na smartfon, które ułatwiają codzienne życie a autorów tych produkcji stawiają, jako wzór odnalezienia się w nowej interaktywnej rzeczywistości.
Moja oddolna promocja polega na instalowaniu (przydatnych według moich potrzeb) apek testowaniu ich i wskazywaniu innym, jako narzędzie do wykorzystania a autorów – twórców, jako oddolny zdrowy ruch…
Padłem ofiarą. Instaluję koleiną apkę w celu zapoznania się z nią. Orientuję się, że to apka komercyjna 30 dniowa i nieprzydatna mi. Odinstalowuję ją jeszcze tego samego dnia. Po 30 dniach z konta bankowego znika kwota. Tu uwaga. Kontakt z firmą działającą w sklepie Google funkcjonuje w języku angielskim. Ewidentna forma wyszukiwania luki w kontakcie, ponieważ aktywny automatyczny kontakt; odpowiadający na wewnętrzną korespondencję, jest w języku literacko polskim.
Po zorientowaniu się, kto i za co pobrał pieniążki z mojego konta podejmuję mailowy kontakt,
Pierwszy:
Podczas pracy na telefonie pojawił mi się komunikat, którego szybko skasowałem - pojawił mi się z zaskoczenia a potrzebowałem telefonu do pilnych spraw. Dzisiaj o mało zawału nie dostałem (a z moim stanem zdrowia to naprawdę zagrożenie życia), jak zobaczyłem, że z mojego konta wyparowało ponad 400zł za subskrypcję/aplikację, której nie chciałem i nigdy nie wpadłbym na pomysł, żeby kupować jakąś subskrypcję/aplikację, w szczególności do muzyki i to za takie wielkie pieniądze. Dziękuję za podpowiedź (powyżej) jak zabezpieczyć się przed przypadkowymi zakupami w Sklep Play i jakie środki ostrożności podjąć na przyszłość. Bardzo proszę o anulowanie subskrypcji i zwrot środków na konto.
Drugi:
Witam,
chciałbym wrócić do odrzuconej prośby o zwrot środków. Chcę podkreślić, że z usługi nie skorzystałem (jak i jej nie aktywowałem). Nie rozumiem też, który moment uznajecie Państwo za wyrażenie zgody na zakup. Aplikację zainstalowałem, po czym w niedługim czasie ją odinstalowałem, a po miesiącu okazuje się, że z mojego konta zostało zabrane ok 500zł. W związku z nie rozpoczęciem świadczenia usługi wydaje mi się, że powinien mi przysługiwać 14 dniowy okres odstąpienia od umowy, która to umowa nie została zawarta (o ile została zawarta, bo nie było jasnego momentu jej zawarcia) w sposób niebudzących zastrzeżeń, co do jasności jej przedstawienia i jasnego momentu jej zawarcia...
Nie omieszkam się przyjrzeć szerzej zjawisku i wykorzystać w swojej publicystyce.
Z poważaniem,
Witold Kowalczyk
który kończy się automatem odpowiadających - promującym meritum. Więcej korespondencja wskazuje na elementy niemieszczące się w obyczaju na hackerstwo sprzedającego.
Witamy,
Otrzymaliśmy Twoją prośbę o zwrot środków za produkt TuneIn Premium (TuneIn: Stream NFL Radio, Music, Sports & Podcasts), ale nasze zasady zabraniają nam zwracania środków za tego typu zakupy. Przepraszamy za wszelkie niedogodności.
Więcej informacji o zasadach zwrotu środków za zakupy w Google Play znajdziesz tutaj.
Jeśli potrzebujesz pomocy przy aktywacji lub użyciu zakupionego przedmiotu, często szybciej jest skontaktować się bezpośrednio z programistą. Jego informacje kontaktowe znajdą Państwo w Sklepie Play na stronie danej aplikacji w sekcji „Programista” oraz w potwierdzeniu zakupu.
Aby uniknąć przypadkowych lub niechcianych zakupów w przyszłości, zalecamy włączenie uwierzytelniania lub zmianę hasła.
Pozdrawiamy,
Zespół Pomocy Google
Kwota, która pobrano jak w korespondencji dzięki nie "zmianie hasła" (haker) w załączniku.
Proszę sprawę rozpatrzeć, bo jest ona powodem mojego rozczarowania. Podważa całą moją życiową aktywność i wiarę w ludzi. Jestem osobą ze statusem osoby pokrzywdzonej przez Komunizm.
Witold Kowalczyk
13 czerwca 2018
- Zaloguj się lub Zarejestruj by móc dodać komentarz